https://www.instagram.com/p/CH-LQDIluAV9w3OylwDOOSULiyWrfpqYoRR1pE0/?igshid=102me25j5nfwh
Мемлекеттік көрсетілген қызметтер бойынша
2021 жылға арналған есеп
1. Жалпы ережелер
Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәлімет: ««Акмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жаныңдағы Көкшетау қаласының «Нұрай»балабақшасы» МКҚК. Заңды мекенжайы Көкшетау қаласы, Боровской 62.
Нұрай балабақшасында 2 мемлекеттік қызмет көрсетіледі;
2021 жылы «Нұрай» балаабақшасы 181 қызметті көрсетті;
электрондық нұсқада көрсетілген қызметтер саны – 157
қағаз түрінде көрсетілгенқызметтер саны – 24
Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
3) Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
Білім беру саласында сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:
"Мектепке дейінгі ұйымдарға құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау"
«Педагогтерді аттестаттау бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет».
2. Қызмет алушылармен жұмыс:
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат «Нұрай» балабақшасында ақпараттық тақтада мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен ережелері орналастырылған.Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары жұмыс істейді. Сонымен қатар қажетті ақпараттары келесі сілтеме бойынша алуға болады https://kokshetaumaps.ru/redirect?url=http%3A%2F%2Fds0015.kokshetau.aqmoedu.kz
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында балабақша бірыңғай аkmola.kz. ақпараттық жүйесінде жұмыс істейді. Жүйеде 1 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылуда.
Сондай-ақ, 2020 жылдан бастап балабақша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.
2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.
2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнамасын сақтау мәселесі бойынша жоғары бақылау ұйымдарынан бақылау іс-шаралары жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.
5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің одан әрі тиімділігін және оның сапасына қыметті алушылардың қанағаттануын арттыру
2022 жылы қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру жұмыстары жалғастырылады.
Меңгеруші Ж.Жунусова
Орынд. Л.Н.Махамбетова
Тел. 77-21-30